Конспект заняття по ознайомленню з навколишнім світом у другій молодшій групі

Тема: У гості до лісовим мешканцям
Завдання: Продовжувати знайомити дітей з дикими тваринами. Дізнаватися диких тварин по звуку. Познайомити дітей як кричить лисиця, білка. Познайомити з поняттям дикі тварини.
Матеріали: Малюнки із зображенням диких тварин (ведмідь, вовк, лисиця, білка, їжак). Звуки поїзда, Звуки диких тварин: Ведмідь, вовк, їжак, лисиця, білка.

Хід заняття:
Вихователь: Хлопці, я до вас сьогодні приїхала на автобусі і хотіла, вас взяти з собою покататися, а автобус зламався.
Вихователь: Що будемо робити?
Діти: Ремонтувати
Вихователь: Водій вже почав його ремонтувати. А на чому ще можна їздити?
Діти: На машині.
Вихователь: А щоб всіх хлопців з собою взяти?
(Видається звук поїзда.)
Діти: На поїзді.
Вихователь: Ми з вами поїдемо кататися на поїзді.
(Звучить звук майбутнього поїзда.)
Вихователь: Чуєте? Займаємо місця, ми з вами вирушаємо в дорогу.
Вихователь: А поїдемо ми з вами в гості до лісовим жителям. Лісові мешканці - це дикі тварини, які живуть у лісі.
Вихователь: Які тварини живуть у лісі?
Діти: Лисиця, вовк, ведмідь, заєць.
(Гуде потяг.)
Вихователь: Ну ось, ми з вами приїхали в ліс. Ходімо прогуляємося по лісі. Давайте послухаємо може хто-то в цьому лісі живе.
(Включається ревіння ведмедя.)
Вихователь: хто Це такий.
Діти: Ведмідь.
Вихователь: Ось який ведмідь. (Показується ілюстрація із зображенням ведмедя.)
(Включається виття вовка.)
Вихователь: Чуєте? Хтось виє?
Діти: Вовк.
Вихователь: Подивіться, ось який в лісі вовк живе. (Показується ілюстрація із зображенням вовка.)
Физминутка: (Повторюють руху разом з вихователем.)
Мишко волохатою лапою
Не поспішаючи малину рве.
Ходить, шукає клишоногий
Солодкий і запашний мед.

Про вовка.
Ходить-бродить сірий вовк.
І зубами клац так клац.
Шерстка як щетинка,
Здибилася на спинці.

Він грибів не хоче,
Тільки зуби точить,
Щоб з'їсти зайченя,
Мишку іль ежонка.

Що ж робити вовкові?
Їжачок дуже гострі.
Мишка ховається в норі,
Зайчик сховався на горбі.

(Включається пирхання їжачка.)
Вихователь: Дізналися? Хтось так може фиркати?
Діти: Їжачок.
Вихователь: Правильно. Ось який колючий їжачок. (Показується ілюстрація із зображенням їжачка.)
(Включається крик лисиці)
Вихователь: Хлопці,
а це так кричить хитра, руда, пухнаста....?
Діти: Лисиця.
Вихователь: Правильно. Послухайте, як лисиця кричить. (Показується ілюстрація із зображенням лисиці.)
(Включається звук білки.)
Вихователь: Хто стрибає з гілки на гілку?
Діти: Білочка.
Вихователь: Правильно. Послухайте, як кричить білочка. (Показується ілюстрація із зображенням білки.)
(Видається звук поїзда)
Вихователь: Хлопці, поїзд гуде, нам треба вирушати, займаємо свої місця.
Вихователь: Ну ось, ми з вами і покаталися на поїзді.
Вихователь: А яких тварин ми в лісі чули?
Діти: Ведмідь, вовк, їжак, лисиця, білка.
Вихователь: Де ці тварини живуть?
Діти: В лісі.

Вихователь: Правильно. Їх ще називають дикими, тому що вони живуть в лісі.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу