Конспект заняття по ознайомленню з навколишнім світом у другій молодшій групі
Тема:
У гості до лісовим мешканцям
Завдання:
Продовжувати знайомити дітей з дикими тваринами. Дізнаватися диких тварин по
звуку. Познайомити дітей як кричить лисиця, білка. Познайомити з поняттям дикі
тварини.
Матеріали:
Малюнки із зображенням диких тварин (ведмідь, вовк, лисиця, білка, їжак). Звуки
поїзда, Звуки диких тварин: Ведмідь, вовк, їжак, лисиця, білка.
Хід
заняття:
Вихователь:
Хлопці, я до вас сьогодні приїхала на автобусі і хотіла, вас взяти з собою
покататися, а автобус зламався.
Вихователь:
Що будемо робити?
Діти:
Ремонтувати
Вихователь:
Водій вже почав його ремонтувати. А на чому ще можна їздити?
Діти:
На машині.
Вихователь:
А щоб всіх хлопців з собою взяти?
(Видається
звук поїзда.)
Діти:
На поїзді.
Вихователь:
Ми з вами поїдемо кататися на поїзді.
(Звучить
звук майбутнього поїзда.)
Вихователь:
Чуєте? Займаємо місця, ми з вами вирушаємо в дорогу.
Вихователь:
А поїдемо ми з вами в гості до лісовим жителям. Лісові мешканці - це дикі
тварини, які живуть у лісі.
Вихователь:
Які тварини живуть у лісі?
Діти:
Лисиця, вовк, ведмідь, заєць.
(Гуде
потяг.)
Вихователь:
Ну ось, ми з вами приїхали в ліс. Ходімо прогуляємося по лісі. Давайте
послухаємо може хто-то в цьому лісі живе.
(Включається
ревіння ведмедя.)
Вихователь:
хто Це такий.
Діти:
Ведмідь.
Вихователь:
Ось який ведмідь. (Показується ілюстрація із зображенням ведмедя.)
(Включається
виття вовка.)
Вихователь:
Чуєте? Хтось виє?
Діти:
Вовк.
Вихователь:
Подивіться, ось який в лісі вовк живе. (Показується ілюстрація із зображенням
вовка.)
Физминутка:
(Повторюють руху разом з вихователем.)
Мишко
волохатою лапою
Не
поспішаючи малину рве.
Ходить,
шукає клишоногий
Солодкий
і запашний мед.
Про
вовка.
Ходить-бродить
сірий вовк.
І
зубами клац так клац.
Шерстка
як щетинка,
Здибилася
на спинці.
Він
грибів не хоче,
Тільки
зуби точить,
Щоб
з'їсти зайченя,
Мишку
іль ежонка.
Що
ж робити вовкові?
Їжачок
дуже гострі.
Мишка
ховається в норі,
Зайчик
сховався на горбі.
(Включається
пирхання їжачка.)
Вихователь:
Дізналися? Хтось так може фиркати?
Діти:
Їжачок.
Вихователь:
Правильно. Ось який колючий їжачок. (Показується ілюстрація із зображенням
їжачка.)
(Включається
крик лисиці)
Вихователь:
Хлопці,
а
це так кричить хитра, руда, пухнаста....?
Діти:
Лисиця.
Вихователь:
Правильно. Послухайте, як лисиця кричить. (Показується ілюстрація із зображенням
лисиці.)
(Включається
звук білки.)
Вихователь:
Хто стрибає з гілки на гілку?
Діти:
Білочка.
Вихователь:
Правильно. Послухайте, як кричить білочка. (Показується ілюстрація із
зображенням білки.)
(Видається
звук поїзда)
Вихователь:
Хлопці, поїзд гуде, нам треба вирушати, займаємо свої місця.
Вихователь:
Ну ось, ми з вами і покаталися на поїзді.
Вихователь:
А яких тварин ми в лісі чули?
Діти:
Ведмідь, вовк, їжак, лисиця, білка.
Вихователь:
Де ці тварини живуть?
Діти:
В лісі.
Вихователь:
Правильно. Їх ще називають дикими, тому що вони живуть в лісі.
Коментарі
Дописати коментар