Конспект заняття по ОЗНАЙОМЛЕННЮ ІЗ ПРИРОДНІМ ДОВКІЛЛЯМ за темою «ВІД НАСІНИНКИ ДО РОСЛИНКИ»
Автор
розробки: Тендітникова Олена Володимирівна
Мета:
ознайомити дітей з ґрунтом як середовищем росту рослин ; закріпити ознаки та
властивості ґрунту; формувати уявлення про землю як символ достатку, сили;
розвивати пізнавальну активність, зв’язне мовлення; виховувати дбайливе ставлення
до землі , любов до праці.
Обладнання
і матеріали : ілюстрації , ємкість з землею, вода .
Хід заняття:
Психогімнастика
«м’якенька ковдра»
Читання
вірша Пентюк Ганна «Дивосвіт»
Дивосвіт,
дивосвіт…
Хто
придумав оцей світ?
Землю
красну отаку
У
земному вінку,
Всі
ці квіти і ліси,
І
пташині голоси?
Ліс,
і ріки, і поля –
Це
ж усе моя земля .
(Заходить
дівчина в костюмі «Земля»)
Земля
: Ось, малята, вам
Часточка моя ,
Засівайте насінинки
Хай ростуть кругом рослинки.
(Дівчина
передає дітям ємкість з землею)
-
Діти, земля – це мати, символ багатства, достатку. Рідна земля – символ сили,
що її черпає борець за рідний край .
Завдяки
щедрості матінки - землі існує людство.
Земля дарує врожай, але за умови, що люди піклуються про неї, обробляють .
Дослід
з ґрунтом «Постіль для насіння»
Земля
– назва нашої планети. Земля – середовище для росту рослини .
(В ємкості ґрунт – з’ясовуємо який він (сухий
чи вологий)
Щоб
насінинку висіяти , треба його зволожити( полити ).
Від
насінинки до рослинки
Посадили
насінинки
У
пухку землицю
Полили
ми насінинку
Теплою
водицею
Приказали:
виростайте, наші огірочки
Хай
на підвіконні з» являться росточки.
Не
пройшло і тижня ,як на світ з’явились
І
малята наші на вас подивились.
Відбулося
диво - з малої насінини, крізь
Земельку
до сонечка потяглись рослини
Виростайте
огірочки, ми про вас подбаємо
Прийде
час і з підвіконня врожай по збираємо! (Слова - автора)
Дидактична
вправа «Скажи, який?»
Мета:
закріпити властивості,ознаки ґрунту,ввести в активний словник прикметники :
(чорний , вологий ,пухкий, родючий )
Фізкультхвилинка
« А ми жито сіяли»
Дидактична
гра «Чим обробляється земля ?»
Мета
:закріпити назви знарядь праці для обробки ґрунту
Підсумок
Коментарі
Дописати коментар